آمریکا دنبال تسلیم ایران است نه توافق
حکم صعود استقلال در منامه امضا شد
تاکید رئیسجمهور بر ضرورت ایجاد فضای نقد منصفانه بهویژه در «رسانه ملی»
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۵ شد | ترکیب هیات رئیسه مشخص شد
راه اندازی ۱۸ واحد تولید آر دی اف
صدور گواهینامه موتور برای بانوان منع قانونی ندارد/ اصلاح مهریه طرح مجلس بود
ورود گردشگران خارجی به کشور به وضعیت عادی بازگشت
حمایت از دولت را تکلیف شرعی میدانیم/ ضرورت چابک سازی دولتبه گزارش پول و اعتبار، از روابطعمومی بانک صادرات ایران، با راهاندازی سامانه «فواد ۱۲۸» و فراهم شدن امکان ارتباط مستقیم مشتریان و مخاطبان بانک برای طرح مسائل، مشکلات و دغدغههای مرتبط با ارائه خدمات بانکی، فرآیند رسیدگی به درخواستها با سرعت، دقت و انسجام بیشتری در دستور کار قرار گرفته است. در همین راستا، تقویت و تجهیز اداره کل رسیدگی به شکایات، نقش مؤثری در تسریع پیگیری مطالبات و افزایش رضایتمندی مشتریان ایفا کرده است.
مشتریان و مخاطبان محترم بانک برای ارتباط مستقیم و طرح مسائل، مشکلات و دغدغههای خود میتوانند با شماره تلفن 128 تماس گرفته و یا به سایت www.foad128.ir مراجعه کنند.
همزمان با توسعه این سامانه، بانک صادرات ایران با ارتقای سامانههای بانکداری غیرحضوری از جمله «سپینو» و سایر درگاههای بانکداری الکترونیک و همچنین بهبود زیرساختهای سیستمی، زمینه ارائه خدمات بانکی غیرحضوری با امکان پیگیری آنلاین و شفاف وضعیت درخواستها را برای مشتریان فراهم کرده است.
بانک صادرات ایران در مسیر تحقق شعار «بانک صادرات ایران در خدمت مردم»، پس از بیش از هفت دهه فعالیت و خدمترسانی، رضایتمندی مشتریان را همچنان در اولویت برنامهها و سیاستهای خود قرار داده و با توسعه ابزارهای پاسخگویی و ارتقای کیفیت خدمات، رویکرد مشتریمداری و پاسخگویی مؤثر را بهطور مستمر دنبال میکند.
دیدگاهتان را بنویسید