غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۵ شد | ترکیب هیات رئیسه مشخص شد
راه اندازی ۱۸ واحد تولید آر دی اف
صدور گواهینامه موتور برای بانوان منع قانونی ندارد/ اصلاح مهریه طرح مجلس بود
ورود گردشگران خارجی به کشور به وضعیت عادی بازگشت
حمایت از دولت را تکلیف شرعی میدانیم/ ضرورت چابک سازی دولت
خوزستان صدرنشین محیط کسبوکار کشور شد
قیمت طلا نزدیک به 4500 دلار؛ رشد 0.29 درصدی هر اونس در بازار جهانی
به گزارش پول و اعتبار، از روابطعمومی بانک صادرات ایران، با راهاندازی سامانه «فواد ۱۲۸» و فراهم شدن امکان ارتباط مستقیم مشتریان و مخاطبان بانک برای طرح مسائل، مشکلات و دغدغههای مرتبط با ارائه خدمات بانکی، فرآیند رسیدگی به درخواستها با سرعت، دقت و انسجام بیشتری در دستور کار قرار گرفته است. در همین راستا، تقویت و تجهیز اداره کل رسیدگی به شکایات، نقش مؤثری در تسریع پیگیری مطالبات و افزایش رضایتمندی مشتریان ایفا کرده است.
مشتریان و مخاطبان محترم بانک برای ارتباط مستقیم و طرح مسائل، مشکلات و دغدغههای خود میتوانند با شماره تلفن 128 تماس گرفته و یا به سایت www.foad128.ir مراجعه کنند.
همزمان با توسعه این سامانه، بانک صادرات ایران با ارتقای سامانههای بانکداری غیرحضوری از جمله «سپینو» و سایر درگاههای بانکداری الکترونیک و همچنین بهبود زیرساختهای سیستمی، زمینه ارائه خدمات بانکی غیرحضوری با امکان پیگیری آنلاین و شفاف وضعیت درخواستها را برای مشتریان فراهم کرده است.
بانک صادرات ایران در مسیر تحقق شعار «بانک صادرات ایران در خدمت مردم»، پس از بیش از هفت دهه فعالیت و خدمترسانی، رضایتمندی مشتریان را همچنان در اولویت برنامهها و سیاستهای خود قرار داده و با توسعه ابزارهای پاسخگویی و ارتقای کیفیت خدمات، رویکرد مشتریمداری و پاسخگویی مؤثر را بهطور مستمر دنبال میکند.
دیدگاهتان را بنویسید