تصور اینکه یک گروه حرف درست میزند و حرف دیگران نبایدشنیده شود، جهل مطلق است
آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات در سیستان و بلوچستان
هیئت رئیسه سال سوم دوره اول در دهمین اجلاس شورای مرکزی مجمع مشاوران نمایندگان مجلس انتخاب شدند
آغاز زندگی ۶۸ هزار عروس و داماد در ۹ ماه ۱۴۰۴ با وام ازدواج بانک صادرات ایران
حذف حجم مبنا در بورس تهران و فرابورس؛ تصمیم جدید سازمان بورس برای نمادهای معاملاتی
فرصت خرید ۴ خودروی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران تا ۳۰ آذرماه
لاریجانی: تمامی اراضی واقع در مسیر کریدور شمال ـ جنوب به تملک دولت درخواهد آمد
روسای برخی شعب بانکی عزل شدند/پیشنویس تعیین تکلیف نیروهای شرکتی آماده شدبه گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در مراسم نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با هدف تجلیل از یکصد برند پیشرو و معتبر در مسیر ارتقاء اعتماد و رضایت مشتریان و با حضور نامهای تجاری سرشناس و مدیران برجسته کشور برگزار شد؛از مدیرعامل این بانک تقدیر کرد. به […]
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در مراسم نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با هدف تجلیل از یکصد برند پیشرو و معتبر در مسیر ارتقاء اعتماد و رضایت مشتریان و با حضور نامهای تجاری سرشناس و مدیران برجسته کشور برگزار شد؛از مدیرعامل این بانک تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این رویداد، بانک ملی ایران بهعنوان یکی از برندهای پیشگام در صنعت بانکداری، موفق به کسب نشان زرین رضایتمندی مشتری و عنوان بانک دیجیتال کشور شد.
این اجلاس سالانه که با رویکرد توسعه فرهنگ مشتریمداری در فضای کسبوکار کشور برگزار میشود، بستری را برای بررسی راهکارهای نوین تعامل با مشتری، ارتقاء کیفیت خدمات و تبادل تجربیات میان شرکتهای پیشرو فراهم میآورد.
در متن لوح تقدیری که به امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیسجمهور در امور همکاریهای اقتصادی رسیده، آمده است:
«بیتردید حضور مدیران برجسته و اندیشمند، ضامن ارتقاء سطح تعاملات سازمانی و بسترساز توسعه فرهنگ مشتریمداری در فضای کسبوکار کشور است. نقشآفرینی شایسته جنابعالی در هدایت سازمان بهسوی تعالی با رویکرد کیفیتمحور و نگاه استراتژیک به رضایتمندی مشتری، نمونهای بارز از تعهد و تخصص مدیریتی است که در مسیر توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان، نقشی کلیدی ایفا میکند.»
گفتنی است کسب این افتخار، نمادی از پایبندی بانک ملی ایران به اصول مشتریمداری، نوآوری در ارائه خدمات و حرکت در مسیر دیجیتالسازی بانکداری در کشور است.
این بانک با تمرکز بر بهبود تجربه مشتری، توسعه زیرساختهای هوشمند و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، تلاش کرده است تا همواره در صف نخست رضایتمندی و اعتماد عمومی قرار گیرد.
دیدگاهتان را بنویسید