تصور اینکه یک گروه حرف درست میزند و حرف دیگران نبایدشنیده شود، جهل مطلق است
آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات در سیستان و بلوچستان
هیئت رئیسه سال سوم دوره اول در دهمین اجلاس شورای مرکزی مجمع مشاوران نمایندگان مجلس انتخاب شدند
آغاز زندگی ۶۸ هزار عروس و داماد در ۹ ماه ۱۴۰۴ با وام ازدواج بانک صادرات ایران
حذف حجم مبنا در بورس تهران و فرابورس؛ تصمیم جدید سازمان بورس برای نمادهای معاملاتی
فرصت خرید ۴ خودروی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران تا ۳۰ آذرماه
لاریجانی: تمامی اراضی واقع در مسیر کریدور شمال ـ جنوب به تملک دولت درخواهد آمد
روسای برخی شعب بانکی عزل شدند/پیشنویس تعیین تکلیف نیروهای شرکتی آماده شدبه گزارش پول و اعتبار، «محمدرضا عارف» امروز دوشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳ در جلسهای مربوط به آزاد راه تهران – شمال با بیان اینکه از ساخت قطعات نهایی شده این آزاد راه با بهترین کیفیت، احساس غرور میکنیم، تاکید کرد: باید با کمک سازمان برنامه و بودجه کشور و برآورد سازوکارهای پرداخت سهم دولت در این آزادراه […]
به گزارش پول و اعتبار، «محمدرضا عارف» امروز دوشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳ در جلسهای مربوط به آزاد راه تهران – شمال با بیان اینکه از ساخت قطعات نهایی شده این آزاد راه با بهترین کیفیت، احساس غرور میکنیم، تاکید کرد: باید با کمک سازمان برنامه و بودجه کشور و برآورد سازوکارهای پرداخت سهم دولت در این آزادراه و راهکارهای تامین مالی و تخصیص اعتبارات، هر چه سریعتر ساخت بخشهای باقیمانده به پایان برسد.
معاون اول رئیسجمهور خاطرنشان کرد: ساخت این آزاد راه تاثیر مهمی در صرفهجویی زمان، سوخت و آرامش مردم در یک سفر امن و لذت بخش دارد.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت جدی تمام ملاحظات و ضوابط زیست محیطی در ساخت آزاد راه تهران ـ شمال، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست علاوه بر نظارت جدی و دقیق باید در موارد ضروری راهکارهایی برای تسهیل روند ساخت این آزاد راه ارائه کند.
عارف با یادآوری اقدامات انجام شده برای ساخت این آزاد راه در دولت دوم اصلاحات، گفت: پس از زمانبر شدن ساخت این آزاد راه در آن زمان، تصمیمات بسیار خوبی درخصوص حل مسائل و نگرانیهای محیط زیستی و روشهای تامین مالی در آن برهه زمانی گرفته شد.
در این جلسه رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، روسای سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی، دبیر هیات دولت، سخنگوی دولت، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مسئولان دستگاههای مرتبط حضور داشتند و مقرر شد کارگروهی برای آغاز ساخت قطعه ۳ آزادراه تهران – شمال با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مستضعفان، وزارتخانههای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اقتصاد و نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیسجمهور تشکیل شود.
در ادامه این جلسه که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، درخصوص تامین اعتبارات و تعهدات مالی دولت در بخشهای باقیمانده قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال، روشهای تامین مالی آغاز ساخت قطعه ۳ این آزادراه، راهکارهای تامین مالی تهیه تجهیزات و دستگاههای حفاری تونل و الزامات محیط زیستی، بحث، بررسی و تصمیمگیری شد.
در پایان این جلسه ضمن اعلام پیشرفت کاری و فیزیکی ۸۳ درصدی منطقه ۲ به طول ۲۲ کیلومتر، اولویتبندی و ساخت طرح منطقه ۳ به طول ۵۲ کیلومتر نیز مورد بررسی قرار گرفت.
ابرنا
دیدگاهتان را بنویسید