تصور اینکه یک گروه حرف درست میزند و حرف دیگران نبایدشنیده شود، جهل مطلق است
آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات در سیستان و بلوچستان
هیئت رئیسه سال سوم دوره اول در دهمین اجلاس شورای مرکزی مجمع مشاوران نمایندگان مجلس انتخاب شدند
آغاز زندگی ۶۸ هزار عروس و داماد در ۹ ماه ۱۴۰۴ با وام ازدواج بانک صادرات ایران
حذف حجم مبنا در بورس تهران و فرابورس؛ تصمیم جدید سازمان بورس برای نمادهای معاملاتی
فرصت خرید ۴ خودروی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران تا ۳۰ آذرماه
لاریجانی: تمامی اراضی واقع در مسیر کریدور شمال ـ جنوب به تملک دولت درخواهد آمد
روسای برخی شعب بانکی عزل شدند/پیشنویس تعیین تکلیف نیروهای شرکتی آماده شداسلامشهر با جمعیت بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر و فاصله ۱۰ کیلومتری با کلانشهر تهران از جمله محورهای کلیدی مترو کشور محسوب می شود که در مجموع ۵ ایستگاه دارد و بهره برداری از فاز اول خط مترو این شهر، روزانه حدود ۲۰۰ سفر شهری ایمن و سبز را برای هموطنان عزیزمان رقم می زند. ذوب […]
اسلامشهر با جمعیت بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر و فاصله ۱۰ کیلومتری با کلانشهر تهران از جمله محورهای کلیدی مترو کشور محسوب می شود که در مجموع ۵ ایستگاه دارد و بهره برداری از فاز اول خط مترو این شهر، روزانه حدود ۲۰۰ سفر شهری ایمن و سبز را برای هموطنان عزیزمان رقم می زند. ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا، تاکنون ۲۳۶۰ تن ریل مورد نیاز مترو این شهر را تامین نموده است.
به گزارش پول و اعتبار، رضا قاسمی مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر، بهره گیری از ریل ذوب آهن اصفهان در مترو این شهر و مزایای آن را تشریح نموده است.
رضا قاسمی گفت : برای مترو این شهر، دو فاز تعریف شده است که فاز اول به طول ۱۰ کیلومتر از محل ایستگاه آزادگان خط ۳ مترو تهران آغاز شده و اسلامشهر و منطقه چهار دانگه را به کلانشهر تهران متصل می کند.
وی افزود : فاز اول مترو اسلامشهر با ۹۶۰ تن ریل ۵۴E1 گرید ( R260 ) و ۲۷۰ تن ریل سخت گرید (R320cr) که در هفته پایانی اسفندماه از ذوب آهن اصفهان تحویل گرفتیم، هم اکنون با پیشرفت ۱۰ درصدی در مرحله ریل گذاری قرار دارد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر ادامه داد : در اسفند ماه پارت دوم ریل شامل ۸۴۰ تن ریل ۵۴E1 و ۲۹۰ تن ریل سخت نیز از ذوب آهن اصفهان خریداری گردید تا بر این اساس فاز اول خط مترو این شهر با ۲۳۶۰ تن ریل ملی تجهیز شود که انشاا… امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.
قاسمی اضافه کرد : فاز دوم مترو اسلامشهر نیز در مرحله حفاری از پیشرفت حدود ۱۵ درصدی برخوردار است و ریل مورد نیاز آن در آینده از ذوب آهن اصفهان تامین می شود.
وی در پاسخ به این سوال که بهره برداری از خط مترو اسلامشهر چه مزایایی دارد چنین گفت : بر اساس اعلام سازمان بهینه سازی سوخت، هر سفر مترویی حدود ۶ دهم لیتر کاهش مصرف بنزین را در پی دارد و بر اساس پیش بینی های انجام شده، روزانه حدود ۲۰۰ هزار سفر شهری با خط مترو اسلامشهر انجام می شود که عدد قابل توجهی در کاهش مصرف بنزین به ثبت می رسد، از سوی دیگر با توجه به ترافیک موجود، زمان سفر شهروندان از اولین ایستگاه مترو اسلامشهر تا ایستگاه آزادگان تهران حدود ۴۵ دقیقه است که این سفر از طریق مترو به ۱۰ دقیقه کاهش می یابد. در کنار مزایای قابل توجه عنوان شده، می توان به کاهش تصادفات و کاهش آلودگی هوا نیز اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر اظهار داشت : از خط تولید ریل ذوب آهن اصفهان بازدید جامع داشتم، کلیه تست ها و آزمون های مورد نیاز ساخت ریل در این مجتمع عظیم صنعتی انجام می گیرد و سپس محصول آزمون شده به مشتری تحویل داده می شود.
وی گفت : ریل ذوب آهن اصفهان، قفل پروژه های ریلی کشور را بدون خروج ارز و تامین مطمئن و در دسترس این محصول استراتژیک برای مترو و راه آهن سراسری گشود و این نماد بومی سازی موفق را به همه هموطنان عزیزمان، هدیه داد.
دیدگاهتان را بنویسید