۲۰ دستاورد درخشان بانک صادرات ایران در شش ماه اول ۱۴۰۴
حذف سهمیه سوخت خودروهای پلاک مناطق آزاد؛ تکلیف ۱۰۰ هزار خودرو مشخص شد
فردا، آغاز بهکار نهمین نمایشگاه و کنفرانس حملونقل و لجستیک
جهش ۱۰۰ درصدی فروش املاک مازاد در سال ۱۴۰۴
ایران؛ مقصد نخست گردشگران سلامت عراق
واکنش سجاد بابایی به حواشی سریال «شغال»
اجرای رسمی بنزین ۳ نرخی از بامداد امروز؛ آغاز طرح جدید سهمیهبندی سوخت
آغاز دیپلماسی منطقهای دولت چهاردهم از استان فارسبه گزارش جمهور آنلاین، از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان؛ در این آیین ویژه، فرهاد امیندهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، با تاکید بر اهمیت تحول دیجیتال در صنعت نفت گفت: راهاندازی اپلیکیشن(برنامک) سراینو، گامی مهم در راستای دیجیتالیسازی فرآیندهای فروش و خدماترسانی شرکت نفت سپاهان است.وی افزود: این ابزار نوین، علاوه بر تسهیل تعامل با […]
به گزارش جمهور آنلاین، از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان؛ در این آیین ویژه، فرهاد امیندهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، با تاکید بر اهمیت تحول دیجیتال در صنعت نفت گفت: راهاندازی اپلیکیشن(برنامک) سراینو، گامی مهم در راستای دیجیتالیسازی فرآیندهای فروش و خدماترسانی شرکت نفت سپاهان است.
وی افزود: این ابزار نوین، علاوه بر تسهیل تعامل با مشتریان، به توسعه بازارهای جدید و افزایش رضایت مشتریان کمک خواهد کرد.
مدیرعامل نفت سپاهان همچنین به جزییات فنی و قابلیتهای متعدد و متنوع این اپلیکیشن پرداخت و اظهار داشت: «سراینو» با بهرهگیری از فناوریهای روز، امکان خرید امن و سریع را برای مشتریان فراهم میکند. این اپلیکیشن همچنین با تحلیل دادههای کاربران، به شرکت نفت سپاهان در ارائه خدمات شخصیسازیشده کمک خواهد کرد.
امین دهقان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن سراینو، بهعنوان یک پلتفرم دیجیتال برای تسهیل فروش محصولات و خدمات شرکت نفت سپاهان طراحی شده است.
به گفته وی، این نرمافزار با هدف بهبود دسترسی مشتریان، افزایش سرعت فرآیند خرید و توسعه بازارهای دیجیتال، راهاندازی شده و امکاناتی مانند ثبت سفارش آنلاین، پیگیری وضعیت خرید و دریافت اطلاعات فنی محصولات را در اختیار کاربران قرار میدهد.
رونمایی از اپلیکیشن «سراینو» در غرفه شرکت نفت سپاهان، با استقبال ویژه ای از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه همراه بود و بسیاری از فعالان صنعت نفت، آن را گامی مثبت در جهت همگامسازی صنعت انرژی با فناوریهای دیجیتال ارزیابی کردند.
شرکت نفت سپاهان به عنوان مجری این پروژه اعلام کرد نسخههای بعدی این اپلیکیشن(برنامک) با امکاناتی بیشتر از جمله پرداخت آنلاین، پشتیبانی چندزبانه و سیستم هوش مصنوعی برای پیشنهاد محصولات عرضه خواهد شد.
گفتنی است این رویداد نشاندهنده عزم شرکت نفت سپاهان برای توسعه فناوریمحور و تحول در مدلهای کسبوکار سنتی است و انتظار میرود «سراینو» به یکی از ابزارهای کلیدی و تعیین کننده در فروش محصولات این شرکت تبدیل شود.
دیدگاهتان را بنویسید