فریادهای بهحق دانشجویان را میشنوم
شهرکهای صنعتی شریانهای حیاتی اقتصاد و شبکه تولید ملی کشور هستند
ورود فوقالعاده شورای دستگاههای نظارتی به موضوع ارز
برگزاری دوره تخصصی امداد و نجات برای ارتقای آمادگی نیروهای لجستیک شلمچه
حرکت بانک صادرات ایران به سمت بانک جامع با تکیه بر اصلاحات حقوقی و مالی
اینکه بخواهیم تصور کنیم کسی آن طرف هست که بخواهد به ما کمک کند خیال باطلی است
بر توسعه گردشگری ریلی در دولت چهاردهم تأکید شد
عبور اقتصاد از مدلهای سنتی؛ ضرورت همراهی حسابداران برای موج نو فناوریهای مالیبه گزارش جمهور آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی مصطفی اسماعیلی گفت: این شرکت در ارزیابیهای دورهای، توانست گواهی معتبر استاندارد بینالمللی ISO 15838 در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان را تمدید کند. وی اظهار داشت: این موفقیت بیانگر تعهد این شرکت به بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است. وی […]
به گزارش جمهور آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی مصطفی اسماعیلی گفت: این شرکت در ارزیابیهای دورهای، توانست گواهی معتبر استاندارد بینالمللی ISO 15838 در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان را تمدید کند.
وی اظهار داشت: این موفقیت بیانگر تعهد این شرکت به بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است.
وی گفت: این شرکت علاوه بر تمدید گواهی ISO 15838 (در مرکز ارتباط با مشتریان) همچنین موفق به حفظ استانداردهای بینالمللی ISO 10002 (در رسیدگی به شکایات مشتریان) و ISO 10004 (در رضایتمندی مشتریان) شد.
به گفته اسماعیلی ارتقای زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری، بهبود فرآیندها و افزایش سطح کیفی خدمات، از جمله اقدامات کلیدی مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی در این مسیر بوده است.
وی گفت: حفظ این استانداردها نشاندهنده پایبندی بیمه دی به اصول نوین مدیریت کیفیت، انضباط سازمانی و تمرکز بر ارتقای تجربه مشتری است.
اسماعیلی اضافه کرد: این رویکرد شرکت بیمه دی را در میان دیگر بیمهگران کشور بهعنوان الگویی در حوزه خدمات مشتریان معرفی کند.
دیدگاهتان را بنویسید