فردا، آغاز بهکار نهمین نمایشگاه و کنفرانس حملونقل و لجستیک
جهش ۱۰۰ درصدی فروش املاک مازاد در سال ۱۴۰۴
ایران؛ مقصد نخست گردشگران سلامت عراق
واکنش سجاد بابایی به حواشی سریال «شغال»
اجرای رسمی بنزین ۳ نرخی از بامداد امروز؛ آغاز طرح جدید سهمیهبندی سوخت
آغاز دیپلماسی منطقهای دولت چهاردهم از استان فارس
مراقب شایعات، اختلاف افکنیها و دوقطبی سازیها باشیم
انضباط مالی و مدیریت نقدینگی رهیافت بانک صادرات ایران در دوره تحولحیدری گفت: با گذشت حدود 13 سال از فرایند ادغام دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری و شناسایی ظرفیتهای مختلف دو بخش حمل و نقل و شهرسازی تفکیک دو وزارتخانه به صلاح نیست. به گزارش پول و اعتبار: حیدری مدیرکل جذب سرمایه و تجهیز منابع وزارت راه و شهرسازی در مخالفت با طرح تفکیک […]
حیدری گفت: با گذشت حدود 13 سال از فرایند ادغام دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری و شناسایی ظرفیتهای مختلف دو بخش حمل و نقل و شهرسازی تفکیک دو وزارتخانه به صلاح نیست.
به گزارش پول و اعتبار: حیدری مدیرکل جذب سرمایه و تجهیز منابع وزارت راه و شهرسازی در مخالفت با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی اعلام نمود، با عنایت به گذشت حدود 13 سال از فرایند ادغام دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری و شناسایی ظرفیتهای مختلف دو بخش حمل و نقل و شهرسازی و همچنین درج سازوکارهای قانونی مورد نیاز در قوانین بالادستی تفکیک دو وزارتخانه در شرایط فعلی به صلاح نیست.
وی اضافه کرد: قانون برنامه هفتم پیشرفت و قانون تامین مالی تولید و زیرساخت، برای بهره برداری این ظرفیتها به نفع یکدیگر، شرایط و بسترهای قانونی و اجرایی لازم برای پیشبرد ماموریتهای وزارت راه و شهرسازی در دو حوزه پیش گفته را فراهم نموده که با حمایت نهادهای مختلف اجرای این ماموریتها در دستورکار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.
مدیر کل جذب سرمایههای وزارت راه و شهرسازی در پایان اظهار داشت: بی شک اجرایی شدن موضوع تفکیک کلیه دستاوردهای مربوط به حمل و نقل و مسکن و شهرسازی را به چالش کشیده و عملاً خط پایانی بر ظرفیتسازی بین بخشی برای تحقق اهداف مندرج در قانون برنامه هفتم پیشرفت خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید