تصور اینکه یک گروه حرف درست میزند و حرف دیگران نبایدشنیده شود، جهل مطلق است
آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات در سیستان و بلوچستان
هیئت رئیسه سال سوم دوره اول در دهمین اجلاس شورای مرکزی مجمع مشاوران نمایندگان مجلس انتخاب شدند
آغاز زندگی ۶۸ هزار عروس و داماد در ۹ ماه ۱۴۰۴ با وام ازدواج بانک صادرات ایران
حذف حجم مبنا در بورس تهران و فرابورس؛ تصمیم جدید سازمان بورس برای نمادهای معاملاتی
فرصت خرید ۴ خودروی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران تا ۳۰ آذرماه
لاریجانی: تمامی اراضی واقع در مسیر کریدور شمال ـ جنوب به تملک دولت درخواهد آمد
روسای برخی شعب بانکی عزل شدند/پیشنویس تعیین تکلیف نیروهای شرکتی آماده شدبه گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند […]
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند مورد تجلیل قرار گرفتند، بانکملی ایران نیز در گروه صنعت بانکداری موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتری و بانک دیجیتال کشور شد.
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری رویدادی سالانه است که با هدف ارتقاء و بهبود رضایت مشتریان در کسبوکارها و صنایع مختلف برگزار میشود.
این اجلاس به بررسی راهکارها و تکنیکهای نوین در زمینه مشتریمداری میپردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکتهای پیشرو و فعالان اقتصادی فراهم میکند.
دیدگاهتان را بنویسید