دریافت آنلاین وام تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن از «مانیسا»
امان نامه ای برای دو زیبای کاملا طبیعی فارس
شیراز به آبی ترین رویاهای خود می رسد
تجلیل سازمان جهانی مناطق آزاد از حضور رضا مسرور در اجلاس جهانی هاینان
بازدید دکتر پزشکیان از نمایشگاه دستاوردهای شاخص علمی و فناورانه جهاددانشگاهی
اصلاح لایحه قانون بانک مرکزی با موضوع نرخ ارز در دستور کار مجلس
باید یک مقاومت ملی در برابرخواستههای آمریکا شکل بگیرد و ایرانیان سرحرف خودبایستند
تأکید بر تداوم حمایت از قهرمانی، رفتار پهلوانی و اخلاق ورزشیبه گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند […]
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند مورد تجلیل قرار گرفتند، بانکملی ایران نیز در گروه صنعت بانکداری موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتری و بانک دیجیتال کشور شد.
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری رویدادی سالانه است که با هدف ارتقاء و بهبود رضایت مشتریان در کسبوکارها و صنایع مختلف برگزار میشود.
این اجلاس به بررسی راهکارها و تکنیکهای نوین در زمینه مشتریمداری میپردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکتهای پیشرو و فعالان اقتصادی فراهم میکند.
دیدگاهتان را بنویسید