اولین نشست چندجانبه و بینالمللی با محوریت میراثفرهنگی منطقه آزاد اروند برگزار شد
ششمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران توسط معاون رییس جمهور فردا افتتاح میگردد
«یوز» با حمایت بانک صادرات ایران برای کودکان کار اکران شد
همه بدانند که علاج بسیاری از مشکلات در قوی شدن است
تهران میزبان انقلاب فناوری شهری، آغاز ششمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند، مسکن و شهرسازی با رویکرد نوآوری و تحول دیجیتال
دولت حساسیتهای لازم برای مقابله با بیماریهای دامی را دارد
دریافت آنلاین وام تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن از «مانیسا»
امان نامه ای برای دو زیبای کاملا طبیعی فارسبه گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند […]
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند مورد تجلیل قرار گرفتند، بانکملی ایران نیز در گروه صنعت بانکداری موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتری و بانک دیجیتال کشور شد.
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری رویدادی سالانه است که با هدف ارتقاء و بهبود رضایت مشتریان در کسبوکارها و صنایع مختلف برگزار میشود.
این اجلاس به بررسی راهکارها و تکنیکهای نوین در زمینه مشتریمداری میپردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکتهای پیشرو و فعالان اقتصادی فراهم میکند.
دیدگاهتان را بنویسید