اینکه بخواهیم تصور کنیم کسی آن طرف هست که بخواهد به ما کمک کند خیال باطلی است
بر توسعه گردشگری ریلی در دولت چهاردهم تأکید شد
عبور اقتصاد از مدلهای سنتی؛ ضرورت همراهی حسابداران برای موج نو فناوریهای مالی
نظام سلطه از دانشجوی ایرانی کینه تاریخی دارد
استفاده از پساب تصفیهشده در صنعت با بهرهبرداری تصفیهخانه خرمشهر
آسیا از قربانی بودن به بازیگری تعیینکننده در عرصه جهانی تبدیل شده است
رعایت عدالت نسبت به زنان در تصمیمها
برگزاری هفتگی حراج سکه توسط بانک مرکزی تا پایان سالگروه بهمن با ۷۲ سال قدمت و ۹ شرکت زیرمجموعه بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، اتوبوس سازی اسنا، ایران دوچرخ و دیگر شرکتها، خوش نامی امروز خود در صنعت خودروسازی را مدیون خصوصیسازی واقعی در سال ۱۳۹۵ است.
در مدت ۸ سال فعالیت بهمن بعنوان یک شرکت خصوصی واقعی، تعداد کارکنان این شرکت با افزایش ۲۰۰ درصدی به بیش از ۷۳۰۰ نفر رسیده و به جایگاه ۴۶ مین شرکت اشتغالزای ایران ارتقا یافته است.
اتکا به سهامداران حرفهای و خصوصیسازی اصولی در بهمن موتور، منجر تحقق تولید با کیفیت و افزایش راندمان شده است، به گونه ای که این شرکت به سوددهی واقعی رسیده است.دامنه فعالیت گروه بهمن از تنها تهران به استانهای قزوین، آذربایجان شرقی و مرکزی، توسعه یافته و مساحت کارخانهجات این گروه از ۲۵ هکتار به بیش از ۱۶۳ هکتار افزایش یافته است.
میزان تولید این گروه نیز در فاصله یکسال، ۲۲ درصد افزایش یافته و امروزه گروه بهمن تولید سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه در سال را دنبال میکند.
مدیریت خصوصی، جسارت در نوآوری و مشتری مداری را در اولویت برنامه های بهمن موتور قرار داد و امروز بهمن با راهاندازی مرکز رضایتمندی مشتری (CHC)، استانداردهای جدیدی در ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مصرف کنندگان در خودروسازی کشور تعریف کرده است. در مقابل، دو خودروساز دولتی با گرفتار شدن در دور باطل تغییر مدیران دولتی، هر روز بر زیان انباشته خود میافزایند.
دستاوردهای خصوصیسازی واقعی و اصولی در گروه بهمن میتواند به عنوان یک تجربه موفق برای ساماندهی اوضاع نابسامان غولهای زیان ده یعنی ایران خودرو و سایپا نیز به کار گرفته شود.
دیدگاهتان را بنویسید