آغاز زندگی ۶۸ هزار عروس و داماد در ۹ ماه ۱۴۰۴ با وام ازدواج بانک صادرات ایران
حذف حجم مبنا در بورس تهران و فرابورس؛ تصمیم جدید سازمان بورس برای نمادهای معاملاتی
فرصت خرید ۴ خودروی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران تا ۳۰ آذرماه
لاریجانی: تمامی اراضی واقع در مسیر کریدور شمال ـ جنوب به تملک دولت درخواهد آمد
روسای برخی شعب بانکی عزل شدند/پیشنویس تعیین تکلیف نیروهای شرکتی آماده شد
تعارفات را کنار بگذاریم؛ نادیده گرفتن حقوق مردم نابخشودنی است
جهش ۷۶ درصدی پرداخت وامهای حمایتی بانک صادرات ایران؛ ۱۷۶ هزار نفر در ۹ ماه
راهآهن چابهار – زاهدان؛ دروازه طلایی ترانزیت شرق ایران به اقتصاد جهانیبه گزارش جمهور آنلاین، از روابطعمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، جلسه هماندیشی رئیس و دبیر سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر ظهر امروز با حضور اهالی رسانههای فعال در حوزه های تخصصی مد و لباس کشور برگزار شد. زهرا گلپایگانی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در این نشست با تاکید بر […]
به گزارش جمهور آنلاین، از روابطعمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، جلسه هماندیشی رئیس و دبیر سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر ظهر امروز با حضور اهالی رسانههای فعال در حوزه های تخصصی مد و لباس کشور برگزار شد.
زهرا گلپایگانی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در این نشست با تاکید بر نقش رسانه ها، این ظرفیت اثر گذار را بازویی توانمند برای اجرای سیاست های کارگروه ساماندهی مد و لباس و بالتبع سیزدهمین دوره از برگزاری جشنواره بین المللی مد و لباس فجر معرفی کرد و موید این ادعا را برگزاری این نشست به عنوان اولین جلسه تخصصی مشورتی جشنواره ذکر نمود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم تا همه فعالان زیست بوم هنر_ صنعت مد و لباس کشور در جشنواره پیش رو حضور فعال داشته باشند.
زهرا گلپایگانی با دعوت از اصحاب رسانه برای ارائه پیشنهادهای خود به دبیرخانه جشنواره به منظور برگزاری هر چه بهتر جشنواره مد و لباس فجر از آمادگی برای برگزاری پیش نشستهای جشنواره در رسانههای مختلف خبر داد.
محسن گرجی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس کشور نیز در این نشست از “بازار مستعد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی مد و لباس در ایران” گفت و لازمه فعالیت اثر بخش در این حوزه را در گام نخست شناخت پتانسیل بالای این حوزه دانست.
وی با بیان اینکه “این عرصه را باید هنر_صنعت در نظر بگیریم، اظهار داشت: اگر این جشنواره فضایی برای حضور همه فعالان حوزه زیست بوم مد و لباس نباشد و صرفا به بخش هنری این ظرفیت توجه شده و به بُعد صنعت آن نپردازیم، شاهد پیشرفت جشنواره مد و لباس فجر نخواهیم بود.
بنابراین گزارش، “نمایندگان رسانههای ایسنا، ایکنا، مهر، ایران مد تیوی، صنعت مد، نساجی موفق، اطلس نساجی پوشاک جهان، جمهور، جمله، لباس پارسی، شبکه مد، صنعت کفش و مد ما ایران” در ادامه با تقدیر از رئیس و دبیر سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر برای برگزاری این جلسه هماندیشی به بیان دیدگاهها و دغدغههای خود پرداخته و پیشنهادهایی به منظور هر چه باشکوهتر برگزار شدن سیزدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر ارائه دادند.
دیدگاهتان را بنویسید