اولین نشست چندجانبه و بینالمللی با محوریت میراثفرهنگی منطقه آزاد اروند برگزار شد
ششمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران توسط معاون رییس جمهور فردا افتتاح میگردد
«یوز» با حمایت بانک صادرات ایران برای کودکان کار اکران شد
همه بدانند که علاج بسیاری از مشکلات در قوی شدن است
تهران میزبان انقلاب فناوری شهری، آغاز ششمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند، مسکن و شهرسازی با رویکرد نوآوری و تحول دیجیتال
دولت حساسیتهای لازم برای مقابله با بیماریهای دامی را دارد
دریافت آنلاین وام تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن از «مانیسا»
امان نامه ای برای دو زیبای کاملا طبیعی فارسبه گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ قمری وفا در این همایش گفت: گستردگی و پیچیدگی موضوعات بانکی و غیرقابلپیشبینی بودن بسیاری از مسائل، ایجاب میکند که روابط عمومیها با چابکی و در هماهنگی کامل با سیاستهای هیأتمدیره و اهداف بانک عمل کنند. به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : مدیر روابط عمومی […]
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ قمری وفا در این همایش گفت: گستردگی و پیچیدگی موضوعات بانکی و غیرقابلپیشبینی بودن بسیاری از مسائل، ایجاب میکند که روابط عمومیها با چابکی و در هماهنگی کامل با سیاستهای هیأتمدیره و اهداف بانک عمل کنند.
به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : مدیر روابط عمومی بانک مرکزی شاخص اصلی موفقیت در حوزه اطلاعرسانی را داشتن برنامهای مناسب و آیندهنگرانه دانست و افزود: برای موفقیت در روابط عمومی، باید دقیقاً بدانیم در آینده نزدیک چه برنامهای داریم. در تمام بخشهای اطلاعرسانی و بازاریابی، حرکت یکپارچه و هماهنگ باید شکل بگیرد. شبکه بانکی بهعنوان یک بازیگر مؤثر در اقتصاد کشور، نیازمند همافزایی گسترده در اطلاعرسانی است.
قمریوفا با اشاره به لزوم تسهیم موضوعات تخصصی بانکی و ایجاد تحرک رسانهای منسجم، گفت: باید تلشا کرد تا از ظرفیت رسانهای شبکه بانکی برای اطلاعرسانی شفاف در خصوص اقدامات بهویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی مانند پرداخت تسهیلات تکلیفی بهرهبرداری کرد.
وی تأکید کرد: روابط عمومیها باید در فضای مجازی حضوری فعال داشته باشند، برنامهریزی مناسب برای روایتگری رویدادها داشته باشند و از حالت انفعال خارج شوند. واکنش سریع، مستندسازی اصولی، و روایت دقیق، ویژگیهای روابط عمومی مؤثر است.
قمریوفا همچنین هوشمندسازی را یکی از الزامات دنیای ارتباطی امروز دانست و گفت: تأثیر هوش مصنوعی بر مشاغل روابط عمومی محسوس است و این روند در آینده شدت خواهد گرفت. باید از ظرفیتهای هوش مصنوعی در اطلاعرسانی و فضای مجازی بهصورت حرفهای و هوشمندانه بهرهبرداری شود.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در پایان، خواستار تعامل دوسویه میان روابط عمومیهای شبکه بانکی برای اطلاعرسانی اثربخشتر اقدامات دولت و ایجاد امید در جامعه شد.
دیدگاهتان را بنویسید