یکشنبه / ۱۶ آذر / ۱۴۰۴
×

به گزارش جمهور آنلاین، رامین پورایماندرباره سینمای کمدی و آثار روی پرده سینماها در زمان حاضر اظهار داشت: نمی‌شود هر چیزی ساخته شود و بگوییم، کمدی است. بازیگر «مرد هزار چهره» افزود: کمدی مفهوم و تعریف دارد. به سادگی نمی‌شود گفت فیلم کمدی ساخته‌ایم. گویی سینما متولی ندارد این بازیگر و گوینده رادیو که بازیگری […]

 به هر فیلمی نمی‌توان نام کمدی داد – جمهورآنلاین
  • کد نوشته: 2899
  • 4 بهمن 1403
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها


    به گزارش جمهور آنلاین، رامین پورایماندرباره سینمای کمدی و آثار روی پرده سینماها در زمان حاضر اظهار داشت: نمی‌شود هر چیزی ساخته شود و بگوییم، کمدی است.

    بازیگر «مرد هزار چهره» افزود: کمدی مفهوم و تعریف دارد. به سادگی نمی‌شود گفت فیلم کمدی ساخته‌ایم.

    گویی سینما متولی ندارد

    این بازیگر و گوینده رادیو که بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی «گالش‌های مادربزرگ» (۱۳۶۷–۱۳۶۸) به کارگردانی بهمن زرین‌پور آغاز کرد، گفت: آیا فقط باید بخندانیم به هر دلیلی؟ کمدی ما این است؟ به هر شکل و فرمی؟ وضعیت موجود نشان می‌دهد که سینما متولی ندارد.

    بازیگر فیلم‌های سینمایی «رویای نیمه شب تابستان» (داریوش مودبیان ۱۳۷۳) و «دو فیلم با یک بلیت» (داریوش فرهنگ ۱۳۶۹) افزود: تهیه‌کننده هم فقط دنبال گیشه است. در حالی که سینمای کمدی این نیست.

    پورایمان تاکید کرد: مردم دوست دارند برای تماشای فیلم به سینما بروند. ذائقه‌ها هم به دلایل مختلفی تغییر کرده اما این دلیل نمی‌شود که مخاطبان را به تماشای کارهایی عادت داد و تبلیغ کرد که سطح پایینی دارند و صرفا دنبال خنداندن مردم هستند.

    او گفت: سینمای امروز ما اصلا قابل قیاس با سینمای دوران گذشته نیست و از جایگاه خود دور شده و باید متولیان امر به دنبال برگرداندن جایگاه سینما به معنای واقعی خود باشند.

    «تمساح خونی»، «خروج» و «بمب خنده» و مجموعه‌های «قهوه تلخ»، «روزگار جوانی»، «شب‌های برره» و «روزگار جوانی» از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی است که پورایمان در آنها ایفای نقش کرده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *