نظام سلطه از دانشجوی ایرانی کینه تاریخی دارد
استفاده از پساب تصفیهشده در صنعت با بهرهبرداری تصفیهخانه خرمشهر
آسیا از قربانی بودن به بازیگری تعیینکننده در عرصه جهانی تبدیل شده است
رعایت عدالت نسبت به زنان در تصمیمها
برگزاری هفتگی حراج سکه توسط بانک مرکزی تا پایان سال
افتتاح طرح انتقال آب دریا به فلات مرکزی با دستور دکتر پزشکیان
سند همکاریهای قرآنی وارد فاز عملیاتی شد
طرح انتقال آب دریای عمان به فلات مرکزی ایران با دستور رئیسجمهوربه گزارش جمهور آنلاین، رامین پورایماندرباره سینمای کمدی و آثار روی پرده سینماها در زمان حاضر اظهار داشت: نمیشود هر چیزی ساخته شود و بگوییم، کمدی است. بازیگر «مرد هزار چهره» افزود: کمدی مفهوم و تعریف دارد. به سادگی نمیشود گفت فیلم کمدی ساختهایم. گویی سینما متولی ندارد این بازیگر و گوینده رادیو که بازیگری […]
به گزارش جمهور آنلاین، رامین پورایماندرباره سینمای کمدی و آثار روی پرده سینماها در زمان حاضر اظهار داشت: نمیشود هر چیزی ساخته شود و بگوییم، کمدی است.
بازیگر «مرد هزار چهره» افزود: کمدی مفهوم و تعریف دارد. به سادگی نمیشود گفت فیلم کمدی ساختهایم.
گویی سینما متولی ندارد
این بازیگر و گوینده رادیو که بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی «گالشهای مادربزرگ» (۱۳۶۷–۱۳۶۸) به کارگردانی بهمن زرینپور آغاز کرد، گفت: آیا فقط باید بخندانیم به هر دلیلی؟ کمدی ما این است؟ به هر شکل و فرمی؟ وضعیت موجود نشان میدهد که سینما متولی ندارد.
بازیگر فیلمهای سینمایی «رویای نیمه شب تابستان» (داریوش مودبیان ۱۳۷۳) و «دو فیلم با یک بلیت» (داریوش فرهنگ ۱۳۶۹) افزود: تهیهکننده هم فقط دنبال گیشه است. در حالی که سینمای کمدی این نیست.
پورایمان تاکید کرد: مردم دوست دارند برای تماشای فیلم به سینما بروند. ذائقهها هم به دلایل مختلفی تغییر کرده اما این دلیل نمیشود که مخاطبان را به تماشای کارهایی عادت داد و تبلیغ کرد که سطح پایینی دارند و صرفا دنبال خنداندن مردم هستند.
او گفت: سینمای امروز ما اصلا قابل قیاس با سینمای دوران گذشته نیست و از جایگاه خود دور شده و باید متولیان امر به دنبال برگرداندن جایگاه سینما به معنای واقعی خود باشند.
«تمساح خونی»، «خروج» و «بمب خنده» و مجموعههای «قهوه تلخ»، «روزگار جوانی»، «شبهای برره» و «روزگار جوانی» از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی است که پورایمان در آنها ایفای نقش کرده است.
دیدگاهتان را بنویسید