شنبه / ۲۲ آذر / ۱۴۰۴
×
جهش ۱۰۰ درصدی فروش املاک مازاد در سال ۱۴۰۴
رکوردشکنی بانک صادرات ایران در مولدسازی دارایی‌ها؛

جهش ۱۰۰ درصدی فروش املاک مازاد در سال ۱۴۰۴

عباس محمدیان در ادامه به اهمیت همکاری میان شرکت‌ها و نهادهای مختلف اشاره کرد و گفت: «ما باید در این زمینه همکاری‌های بین‌المللی را نیز مد نظر قرار دهیم. با توجه به این‌که دنیای امروز به سمت جهانی شدن پیش می‌رود، لازم است از تجربیات و دانش کشورهای دیگر بهره‌برداری کنیم و به تبادل اطلاعات […]

شاهد تحول بنیادین در عرصه تبلیغات جهانی هستیم – جمهورآنلاین
  • کد نوشته: 2662
  • 24 دی 1403
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها


    عباس محمدیان در ادامه به اهمیت همکاری میان شرکت‌ها و نهادهای مختلف اشاره کرد و گفت: «ما باید در این زمینه همکاری‌های بین‌المللی را نیز مد نظر قرار دهیم. با توجه به این‌که دنیای امروز به سمت جهانی شدن پیش می‌رود، لازم است از تجربیات و دانش کشورهای دیگر بهره‌برداری کنیم و به تبادل اطلاعات بپردازیم.»

    چالش‌های فرهنگی و اجتماعی عرصه تبلیغات ساده گرفته نشود مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی در ادامه به چالش‌های فرهنگی و اجتماعی موجود در عرصه تبلیغات اشاره کرد و گفت: «تبلیغات باید با فرهنگ و ارزش‌های جامعه ما هم‌خوانی داشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است با واکنش‌های منفی از سوی جامعه مواجه شویم.» وی افزود: « تبلیغات باید به‌گونه‌ای باشد که به فروش محصولات و ارتقای فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی کمک کند. این موضوع می‌تواند موجب تقویت هویت ملی و فرهنگی کشور نیز شود.»   ضرورت ارتقا و افزایش آموزش و پژوهش در عرصه تبلیغات عباس محمدیان در پایان به اهمیت آموزش و پژوهش در حوزه تبلیغات اشاره کرد و گفت: «ما باید به آموزش نیروی انسانی در این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشیم. برای این منظور، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی می‌تواند به بهبود کیفیت تبلیغات در کشور کمک کند.» وی هم‌چنین تأکید کرد: «پژوهش در حوزه تبلیغات نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما باید به دنبال شناسایی روندها و تغییرات در بازار تبلیغات باشیم و بر اساس آن، برنامه‌های خود را تنظیم کنیم. این موضوع به ما کمک می‌کند تا در رقابت با دیگر کشورها موفق‌تر عمل کنیم.» در پایان، عباس محمدیان گفت: «ما باید همواره به دنبال نوآوری و خلاقیت در تبلیغات باشیم و از تمامی امکانات و منابع موجود بهره‌برداری کنیم. تنها در این صورت است که می‌توانیم به اهداف بلندمدت خود دست یابیم و در راستای رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر کشور گام برداریم.» در انتهای نشست، فعالان عرصه تبلیغات نیز نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح و ابراز امیدواری کردند با توجه به شرایط موجود، بتوانند در راستای تحقق اهداف مشترک در این حوزه گام بردارند. عباس محمدیان با تأکید بر اهمیت همکاری و هم‌فکری میان تمامی فعالان این عرصه، ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های مشترک، بتوانند به بهبود وضعیت تبلیغات در کشور و رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر ایران کمک نمایند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *